Zoeken in deze blog

zaterdag 15 mei 2010

Ding 10

- Het maken van de weblog vond ik eigenlijk helemaal niets, totdat ik op vakantie ging en mijn ervaringen hier kon opschrijven. Dit was heel leuk. Na de vakantie heb ik nog de foto's geplakt.
- Dit leerprogramma heeft bij mij en binnen de organisatie veel stress en collegiale contacten teweeg gebracht.
- Het verrastte mij dat we niet meer gegevens kregen om de opdrachten uit te voeren.
- Aan de Westfriese bibliotheken zou ik kunnen bijdragen d.m.v. het doorgeven van mijn favoriete boeken.
- 10 dingen was voor mij een leermoment waar ik (waarschijnlijk) niet veel mee zal doen.

4 opmerkingen:

  1. Je hebt aardig veel gedaan de laatste tijd, helemaal tot Ding 10. Het is een cursus van veel ontdekken en samen optrekken, dus juist niet teveel stapje voor stapje. Ik ben benieuwd naar ieders ervaringen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEFELICITEERD! Je hebt ding 10 bereikt! :-)

    - Bloggen is leuk, maar je moet inderdaad wel iets hebben om over te bloggen. Het is nog niet eens belangrijk om iedere dag te bloggen, maar enige regelmaat moet er toch wel in zitten. Een reisverslag is een uitermate geschikt onderwerp om over te bloggen. Voor een bibliotheekblog geldt iets anders. Je zou met een aantal mensen een blog kunnen beheren en hier gezamenlijk voor schrijven. Een blog kan informeler zijn dan de officiƫle website en daardoor toegankelijker voor klanten. Ook kan een klant makkelijkr een reactie achterlaten.
    - De stress is nu voorbij. Ik hoop dat dat niet geldt voor de collegiale contacten :-)
    - Welke informatie heb je gemist?
    - Het zou jammer zijn als je helemaal niets meer aan je blog zou doen. Daar is je blog veel te leuk voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog vergeten: GEFELICITEERD! Een hele prestatie, ik zie je bij de eindbijeenkomst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd! Ondanks je vakantie heb je toch de eindstreep gehaald. Bovendien was het leuk om je reisverslag in de US te volgen.

    BeantwoordenVerwijderen